неділю, 16 липня 2017 р.

Спільний проект Scrap4relax. Альбом від Марічки Петраш.

Привіт, мої дорогі. Ось інастав момент написання фінального поста в нащому спільному проекті. І хоч учасників не багато, бо літо бере своє: відпустки, клопоти, вітаміни.. жара... Та все ж я радію за тих, кому вдалось попри всю заклопотаність літа, доробити альбоми, які давно вже чекали.

Історію мого альбому можна проситати тут, а сьогодні час для фото, емоцій та відчуттів...





Оскільки фотосет був у лісі, то на обкладинку мені хотілось чогось ботанічного... В чому і допомогла колекція від Фабрики декору Botany summer.. А загалом всередині альбому добрячий мікс колекції Lemon Owl i Scrapberry's...


Конструкція альбому по МК Альони Шатохіної  . Дуже зручно) Правда розміри мого альбому не такі вже і "міні", але то, як кажуть, вже інша історія. 


В кожній кишеньці є тег з фото з обох сторін. 












 ... і одне з улюблених висловів...


Ну от і все)) 
Дякую всім, хто підтримав ідею з завершенням альбомів. І я спарвді релаксувала усвідомлюючи, що на один "хвіст" буде менше). ..

Чекаємо вас у наших завданнях. Гарного вам літа!!! 

4 коментарі: