пʼятницю, 17 листопада 2017 р.

А вам зручно? Натхнення від Юлії Фастенкової

Привіт, наші любі читачі)


Знаєте, я фанат різних фото та відео оглядів скрапових кімнат, куточків, балконів, лоджій ...
При чому в першу чергу я дивлюся на спосіб зберігання матеріалів, а не на їх кількість)

Постійно шукаю свій ідеальний спосіб організації скрапового "майна" і поки що зрозуміла одну річ! Треба вміти звільнятися від непотрібних матеріалів) І це складно!)

Сьогодні хочу поділитися з вами своїм "винаходом" для зберігання маленьких баночок з пудрами для ембосінгу чи глітерними фарбами, дотсів чи акрилових фарб)


Два вечори, і у вас вийде зручна поличка-органайзер, на якій розташуються "найактивніші учасники" ваших скрап-робіт


Я хотіла для свого скрап-куточка  максимально просту та локонічну поличку, то у мене вийшла така світла монохромна помічниця)
А ви можете обрати будь-який папір і створити щось більш ніжне (як, наприклад, моя попередня красуня)


Тож перед Новим Роком є ще час прикрасити і своє скрап-королівство красивими і корисними проектами.


Творіть і приєднуйтесь до нас у нашому Завданні "А вам, зручно?"



Дякую за увагу)

1 коментар: